Voor goede doelen

Telemarketing campagnes

In het huidige tijdperk met alle technologische mogelijkheden die er zijn blijft telefonisch contact met de achterban een fantastisch middel om een boodschap over te brengen. Onze bellers weten hoe ze een goed gestructureerd gesprek moeten voeren en welke gesprekstechnieken toegepast moeten worden om het maximale uit een campagne te halen.

Persoonlijke benadering

Wij brengen de motieven van donateurs en collectanten in kaart, vertellen ze meer over de actuele situatie rondom de organisatie en verrijken de gegevens voor een goede up-to-date database. Wij respecteren altijd de mening of reacties van mensen en zullen hier te allen tijden op een gepaste wijze reageren.

Gemiddelde resultaten per campagne

Particuliere fondsenwerving
  • Conversie
    11-16%
  • Jaarwaarde
    €85-95
  • Terugverdientijd
    7-9 mnd
  • Conversie
    23-28%
  • Upgrade %
    68%
  • Terugverdientijd
    7-9 mnd
  • Conversie
    8-13%
  • Jaarwaarde
    €45-55
  • Terugverdientijd
    10-12 mnd
  • Conversie
    12-20%
  • Jaarwaarde
    €40-50
  • Terugverdientijd
    9-12 mnd
  • Conversie
    21-26%
  • Jaarwaarde
    €45-55
  • Terugverdientijd
    4-5 mnd
  • Conversie
    20-25%
  • Jaarwaarde
    €35-40
  • Terugverdientijd
    4-6 mnd
  • Conversie
    23-27%
  • Jaarwaarde
    € 120-175
  • Terugverdientijd
    0 mnd
Collectecampagnes
  • Conversie
    8-13%
  • Conversie
    20-25%
  • Conversie
    25-30%
  • Loyaliteit
    85%

Wat zijn de voordelen van onze aanpak?

  1. Loyale en betrokken nieuwe donateurs of collectanten
  2. Haal het maximale uit de geplande TM campagnes
  3. Een vast team van bellers, zo hebben wij nauwelijks verloop van personeel.
  4. Altijd een accurate database en de beschikbaarheid over de juiste gegevens