Aftersales
Werkwijze

1

We bespreken de huidige communicatiestrategie

Hoe ziet het contact met klanten er momenteel uit? Hoeveel mensen per maand verwachten jullie dat er gebeld moeten worden en wat vinden jullie belangrijk dat terugkomt in de gesprekken?

2

We plannen een briefing in

Niemand kan beter vertellen over jullie product of dienst dan jullie zelf. Tijdens de briefing krijgen onze bellers de mogelijkheid om jullie product te zien en/of te ervaren. Daarnaast kunnen we de veel gestelde vragen met elkaar doornemen zodat onze bellers goed beslagen ten ijs komen.

3

We starten met bellen

Nu we zijn gestart horen we de reacties van mensen en zetten we jullie klanten nog even extra in het zonnetje.

4

Gezamenlijke terugluistersessie

Nu het nieuwe aftersalesprogramma al een tijdje draait is er de mogelijkheid om met elkaar wat gesprekken terug te luisteren.

5

Verzamelen van online reviews

Na iedere belronde sturen we de mensen die we hebben gesproken een e-mail met daarin een link naar Google of andere platforms.

Wat mag je verwachten?

Van eenmalige klant naar ambassadeur

Veel bedrijven investeren een groot deel van hun marketingbudget in het verkrijgen van nieuwe klanten, maar vergeten de huidige klanten te waarderen en te behouden. Call2Know is een mooie toevoeging aan je aftersales. Doordat wij alle klanten bellen worden ze meer betrokken en is de kans dat ze nóg een keer bij je kopen een stuk hoger. Betrokken klanten worden ambassadeurs en zorgen voor veel mond-tot-mondreclame.

Nieuwe manier van online reviews verzamelen

Call2Know verzamelt online reviews via de telefoon aan de hand van goede en gestructureerde aftersalesgespreken. Alle klanten worden na hun aankoop gebeld door één van onze ervaren call agents. Onze call agents werken niet alleen van 9 tot 5 maar ook in de avond en in de weekenden. Op deze manier kunnen wij al jouw klanten bereiken op een moment dat voor hun goed uitkomt.