Goede doelen
Werkwijze

1

We bespreken de wensen van de campagne

Wat is de grootte van de campagne, wat voor groep gaan we bellen en wat is het uiteindelijke doel?

2

We plannen een briefing in

Niemand kan beter vertellen wat jullie doen dan jullie zelf. Tijdens de briefing krijgen jullie zelf de kans om onze bellers te inspireren en van de nodige input te voorzien.

3

We starten met bellen

Nu we zijn gestart horen we de reacties van mensen. De eerste paar dagen houden we de resultaten goed in de gaten en krijg je een update van de eerste resultaten.

4

Gezamenlijke terugluistersessie

Nu de campagne al een tijdje draait. Is de mogelijkheid om met elkaar wat gesprekken terug te luisteren.

5

Rapportage & aanlevering

We zullen wekelijks alle behaalde resultaten aan jullie doorzetten.

Wat kun je verwachten?

Meer loyale donateurs

Wij zijn ons er te allen tijde van bewust dat we bellen met jullie achterban. Om hoogwaardige en kwalitatieve gesprekken te voeren investeren we veel tijd en aandacht in het trainen van onze agents. Wij geloven in positieve coaching en begeleiding, dit resulteert in een prettige werksfeer waar medewerkers zich op hun gemakt voelen en hierdoor ook in staat zijn het maximale uit zichzelf te halen. Bellen via Call2Know draagt bij aan de werving van loyale donateurs.

Een hoger bereik genereren

Naast het voeren van goede gesprekken hebben we een duidelijke strategie voor het genereren van een hoger bereik. Zo plannen we gestructureerd terugbelafspraken in en maken we een notitie waarom het eerder niet uitkwam. Daarnaast is ons callcenter doordeweeks van 9:00 tot 21:00 uur geopend en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur. Waardoor we altijd aan de wensen van mensen kunnen voldoen.