Terug
Terug
Non-profit

Meer Wish Journeys door succesvolle TM campagnes

Make-A-Wish Nederland vervult de allerliefste wensen van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een ernstige soms, zelfs levensbedreigende ziekte.

De samenwerking

Wij bellen al sinds 2020 voor Make-A-Wish. In de afgelopen jaren hebben wij diverse mooie campagnes mogen uitvoeren. Zo hebben we gesproken met duizenden oud-donateurs en bestaande donateurs. De bellers die we selecteren voor een campagne hebben altijd affiniteit met het doel waarvoor ze aan de slag gaan. Op deze manier zorgen we ervoor dat de boodschap die we vertellen goed overkomt en onze bellers zichzelf verantwoordelijk voelen voor het resultaat van de campagne.

Doelen van Make-A-Wish

Bij Make-A-Wish krijgt ieder kind een wenstraject op maat. Kinderen halen hier enorm veel kracht en positiviteit uit. De impact die deze wenstrajecten maken op het leven van zo'n kind is enorm. Jaarlijks krijgen 1.200 kinderen de diagnose dat ze ernstig of zelfs dodelijk zien zijn. Met ruim 450 vrijwilligers worden er jaarlijks 650 wensen gerealiseerd. Dat is natuurlijk al enorm veel. Toch streeft Make-A-Wish ernaar om ieder jaar meer wensen in vervulling te laten komen.

Wij zijn erg trots dat we al zo'n lange tijd succesvol een bijdrage mogen leveren aan de particuliere fondsenwerving van Make-A-Wish.

"Mijn ervaringen met Call2Know zijn zéér positief. Men is vakkundig, denkt mee en draagt actief zaken aan. Verder komt men afspraken na en is men ook nog eens bijzonder vriendelijk. Dat is een fijne combinatie en past héél goed bij Make-A-Wish."

Make a wish logo
Marco Kempers - Particuliere fondsenwerver
Make-A-Wish

Onze resultaten

De afgelopen jaren hebben wij diverse campagnes tot uitvoering gebracht. Zo hebben wij dit jaar een grote upgrade campagne gedaan waarbij we bestaande donateurs hebben gevraagd of ze hun donatiebedrag wilden verhogen. Zie hieronder de bijbehorende resultaten:

26,2%
Conversie
56,9%
Upgradepercentage
8,1 mnd
Terugverdientijd

Ook samenwerken?

Graag vertellen we je meer over vergelijkbare campagnes die we hebben gedaan. Ben je benieuwd geworden of heb je vragen over een campagne die je wellicht wilt gaan uitvoeren?