De samenwerking
Wij bellen al sinds 2020 voor Make-A-Wish. In de afgelopen jaren hebben wij diverse mooie campagnes mogen uitvoeren. Zo hebben we gesproken met duizenden oud-donateurs en bestaande donateurs. De bellers die we selecteren voor een campagne hebben altijd affiniteit met het doel waarvoor ze aan de slag gaan. Op deze manier zorgen we ervoor dat de boodschap die we vertellen goed overkomt en onze bellers zichzelf verantwoordelijk voelen voor het resultaat van de campagne.
Doelen van Make-A-Wish
Bij Make-A-Wish krijgt ieder kind een wenstraject op maat. Kinderen halen hier enorm veel kracht en positiviteit uit. De impact die deze wenstrajecten maken op het leven van zo'n kind is enorm. Jaarlijks krijgen 1.200 kinderen de diagnose dat ze ernstig of zelfs dodelijk zien zijn. Met ruim 450 vrijwilligers worden er jaarlijks 650 wensen gerealiseerd. Dat is natuurlijk al enorm veel. Toch streeft Make-A-Wish ernaar om ieder jaar meer wensen in vervulling te laten komen.
Wij zijn erg trots dat we al zo'n lange tijd succesvol een bijdrage mogen leveren aan de particuliere fondsenwerving van Make-A-Wish.