Het verbindende element binnen uw organisatie

Met ons concept helpen wij bedrijven om klanten loyaler te maken en  brengen de klanttevredenheid in kaart.  Doordat wij op een geheel nieuwe manier recensies verzamelen, krijg je een zeer betrouwbaar beeld van je organisatie. Je krijgt hiermee veel inzicht in wat er wel goed gaat en wat er niet goed gaat. Op basis van deze informatie kan je goed onderbouwd veranderingen doorvoeren die de klanttevredenheid ten goede komt. Een hogere klanttevredenheid zorgt ervoor dat klanten sneller terugkomen, meer uitgeven en zorgen voor positieve mond-tot-mondreclame. Naast een recensie tool is Call2Know ook een sales tool. Nadat wij jouw klanten hebben gevraagd naar hun ervaringen met uw bedrijf, kunnen wij ze een extra aanbieding doen, vragen naar hun (toekomstige) wensen of een vervolgafspraak inplannen. Voor meer informatie over de sales tool klik hier.

call2know werkwijze

Nieuwe manieren van recensies verzamelen

Call2Know verzamelt recensies via de telefoon aan de hand van een vragenlijst die we samen met je hebben opgesteld. Alle  klanten worden na hun aankoop gebeld door één van onze ervaren call agents. Onze call agents werken niet alleen van 9 tot 5 maar ook in de avond en in de weekenden. Op deze manier kunnen wij al jouw klanten bereiken op een moment dat voor hun goed uitkomt. Alle recensies en gemaakte afspraken zijn terug de vinden in het online dashboard.      

Van eenmalige klant naar ambassadeur

Veel bedrijven investeren een groot deel van hun marketingbudget in het verkrijgen van nieuwe klanten, maar vergeten de huidige klanten te waarderen en te behouden. Call2Know is een mooie toevoeging aan je aftersales. Doordat wij alle klanten bellen worden ze meer betrokken en is de kans dat ze nóg een keer bij je kopen een stuk hoger. Betrokken klanten worden ambassadeurs en zorgen voor veel mond-tot-mondreclame. Voor meer informatie over onze manier van recensies verzamelen klik hier.

‘Dankzij de samenwerking met Call2Know is de gemiddelde waardering gestegen van een 7,6 naar 8,8 en hebben we meer terugkerende klanten!’
– Justin Olfers, Just-In

Online dashboard

Call2Know maakt gebruik van een online dashboard. Elk bedrijf krijgt zijn eigen omgeving binnen dit dashboard. Hier zijn alle recensies, afspraken en opmerkingen te vinden van klanten die gebeld zijn door Call2Know. Dit dashboard kan je zien als het verbindende element binnen je organisatie. Samen streven naar een zo hoog mogelijke beoordeling. Het dashboard is door Call2Know ontwikkeld en is te personaliseren en aan te passen naar wens zodat het voor jou werkbaar is.