De beste aftersales die je je gasten kunt bieden

Besteed jij aandacht aan je gasten nadat ze een bezoek hebben gebracht aan jouw bedrijf? Wil je jezelf onderscheiden op service? Ben je benieuwd wat mensen van je bedrijf of organisatie vinden? Dan is de inzet van persoonlijke aftersales onmisbaar. Waar veel bedrijven een geautomatiseerd e-mailtje sturen, gaan wij voor een persoonlijke en betrokken aanpak. Door gasten te bellen na hun bezoek geven we het stukje extra waardering wat mensen willen én ook verdienen. Ze besteden immers vrijwillig hun kostbare vrije tijd bij je en geven ook nog eens (veel) geld uit. Wil jij écht onderscheidend zijn op service? Dan kun je niet om ons heen. Wij helpen diverse bedrijven in de vrijetijdssector. Denk hierbij aan:

  • Bowlingbanen
  • Kartbanen
  • Escape rooms
  • Paintball
  • Pretparken
  • Evenementen & Beurzen

Wat zijn de voordelen van onze aanpak?

  • Onderscheidende service zonder dat het je tijd kost
  • Meer mond-tot-mondreclame & nieuwe klanten
  • Meer verbondenheid met je gasten
  • Inzichten in sterke- en verbeterpunten
  • Gasten komen sneller terug
  • Minder negatieve recensies op internet

Een 10 voor service

Zou het jouw leven makkelijker maken als je gasten je een 10 geven voor de service? Wil je meer grip op mond-tot-mondreclame en wil je dat mensen bij je terugkomen? Dan is een betrokken aanpak van aftersales essentieel. Alles wat je aandacht geeft groeit en dat is waar wij van Call2Know in geloven. Met onze aanpak hebben we in korte tijd al mooie resultaten behaald.      

Betrokkenheid voorop

Betrokkenheid staat bij Call2Know hoog in het vaandel. Dit betekent dat wij onze call agents indelen op branches waar ze interesse in hebben. Door deze betrokken aanpak benutten wij iedereen op zijn kwaliteiten en interessegebied. Dit levert daardoor veel betere kwaliteit op.  

‘Geef je klanten de aandacht die ze verdienen!’