Recensie tool

Verzamel jij op dit moment al feedback van je klanten? Dan doe je dit waarschijnlijk via geautomatiseerde e-mail, net de duizenden andere bedrijven in Nederland. Het probleem is dat de respons op deze mailtjes nog maar 10% is en de feedback die je krijgt is zéér oppervlakkig. Wat is eigenlijk de reden dat jij feedback verzamelt?

Doe je dit voor Google Adwords, voor je conversie optimalisatie of ben je écht geïnteresseerd in wat je klanten over je bedrijf hebben te zeggen? Als je voor het laatste kiest, is dit niet de beste manier om hier achter te komen. Je krijgt immers maar van 10% van je klanten zeer oppervlakkige feedback waar je weinig mee kunt. Het tweede probleem waar je tegenaan loopt is dat sommige mensen negatieve recensies over je bedrijf plaatsen, zonder dat je eerst kans hebt op weerwoord. Erg vervelend en schadelijk voor je bedrijf.
recensie tool call2know Wij hebben hier iets op bedacht wat deze problemen bij je wegneemt: Wij bellen je klanten om te vragen naar hun mening over je bedrijf. Het gesprekje is een leuk en vriendelijk gesprek waarin we de klant bedanken voor zijn aankoop en vragen daarna naar de feedback. Door met ons samen te werken krijg je uitgebreide feedback van 80% van je klanten waar je wél wat mee kunt en kun je de mensen die niet tevreden zijn een passende oplossing bieden. Wij kunnen dit voor jou doen, zodat je hier zelf geen tijd aan kwijt bent.

ic-2

Door deze persoonlijke aanpak komt je er achter wat er goed gaat en wat er beter kan bij jouw bedrijf. De dingen die goed gaan kan je handhaven en dingen die beter kunnen kun je oplossen. Op termijn zorgt de samenwerking met Call2Know voor een hogere klanttevredenheid waardoor de klantwaarde (customer lifetime value) vele malen hoger wordt. Tevreden klanten komen sneller terug, geven meer geld uit en zorgen voor positieve mond-tot-mondreclame. De samenwerking met Call2Know zorgt voor een grotere groep vaste klanten én voor nieuwe klanten die op hun beurt ook weer nieuwe klanten aanleveren.