Online dashboard

Call2Know werkt met een online dashboard waar alle recensies en berichten of opmerkingen van klanten te vinden zijn. Iedereen die met Call2Know samenwerkt krijgt een eigen online dashboard dat gepersonaliseerd kan worden. Dit dashboard kan je gebruiken om de details te zien van de recensies en belangrijke berichten die de klanten hebben achtergelaten. Hierbij kun je denken aan: interesse in extra producten, vervolg afspraak maken of een klacht die opgelost moet worden.

Dashboard Call2Know

De voordelen van het online dashboard op een rijtje:

  • Alle recensies in één overzicht
  • Berichtenbox voor belangrijke meldingen van klanten
  • Maandelijkse rapportages
  • Verbindend element binnen jouw bedrijf

 

Het dashboard geeft je veel inzicht en rust. Daarnaast is het een verbindend element binnen jouw bedrijf om samen te werken om een zo hoog mogelijke beoordeling te krijgen. Wanneer je bedrijf met bonussen werkt, kun je deze beoordelingen meenemen in het bonusbeleid. Het dashboard is op maat gemaakt voor Call2Know en kan daardoor naar wens worden aangepast. Op deze manier is het voor elk bedrijf en elke branche persoonlijk in te richten.