Onze 5 Kernwaarden

Waar veel bedrijven rechtsaf gaan, gaan wij linksaf. Wij werken niet met chatbots, geautomatiseerde e-mails of geautomatiseerde marketing. Wij werken vanuit een persoonlijke en betrokken aanpak waarbij we zoveel mogelijk rekening houden met jou.

Kernwaarde #1 Betrokken
Het gaat niet alleen om wat je doet, maar ook om de beleving en overtuiging waarom je iets doet. Iedereen bij Call2Know belt voor een branche waar hij of zij kennis, ervaring of interesse in heeft.

Kernwaarde #2 Dankbaar
In competitieve markten heeft de consument veel keuze tussen verschillende aanbieders. Soms ontbreekt hier een stukje waardering en dat is wat wij erg belangrijk vinden. Wij zijn blij en dankbaar met iedereen die met ons samenwerkt.

Kernwaarde #3 Passie
Vanuit onze overtuiging en liefde voor optimale service en tevredenheid, doen wij alles met passie. Wij strijden voor meer persoonlijk contact in deze wereld die steeds meer wordt geautomatiseerd.

Kernwaarde #4 Persoonlijk
Persoonlijk contact verdwijnt steeds meer in deze wereld. Wij gaan hier niet in mee en vinden het belangrijk om persoonlijk contact te houden met onze klanten.

Kernwaarde #5 Verbondenheid
Wij gaan alle samenwerkingen aan met het oogpunt om een lange en duurzame relaties aan te gaan met bedrijven. Door optimale service te bieden en goede te luisteren willen wij het verschil maken voor jouw bedrijf.