Persoonlijke benadering voor goede doelen

Wat weet jij eigenlijk van je donateurs? Behandel je iedereen hetzelfde of behandel je iedereen zoals ze dat willen? Wij vinden dat het telefonische contact met donateurs beter kan bij goede doelen. Waar veel callcenters op de automatische piloot bellen, gaan wij voor een persoonlijke en betrokken aanpak. Iedere donateur heeft andere motieven om donateur te worden en ook iedere donateur wil andere informatie ontvangen. Wij brengen de motieven van donateurs in kaart, vragen naar hun voorkeuren voor informatievoorziening en segmenteren het donateursbestand zodat jouw marketingteam hiermee gericht aan de slag kan.

Dit stukje onderzoek combineren we met diverse campagnes zoals:

  • Welkomstcalls
  • Bellen van warme leads
  • Reactiveren van donateurs
  • Nabellen van storneerders

Wat zijn de voordelen van onze aanpak?

  • Meer grip op retentie
  • Meer betrokkenheid van donateurs bij het goede doel
  • Inzichten in motieven van mensen om te doneren
  • Gesegmenteerd (nieuwsbrief)bestand van donateurs

call2know werkwijze

Het nieuwe bellen

Zou het jouw leven makkelijker maken als je je donateurs op een persoonlijke manier kunt behandelen? Wil je meer grip op retentie? Dan is een betrokken aanpak van telefonisch contact met je donateurs essentieel. Alles wat je aandacht geeft groeit en dat is waar wij van Call2Know in geloven. Met onze aanpak hebben we in korte tijd al mooie resultaten behaald. De gemiddelde donatietijd is bij sommige doelen al met 3 maanden verlengd.      

Betrokkenheid voorop

Betrokkenheid staat bij Call2Know hoog in het vaandel. Dit betekent dat wij onze call agents indelen op projecten waar ze interesse in hebben. Ben je een echte dierenvriend? Dan bel je voor goede doelen gericht op dieren. Voel je meer voor gezondheid? Dan bel je voor goede doelen gericht op gezondheid. Door deze betrokken aanpak benutten wij iedereen op zijn kwaliteiten en interessegebied. Dit levert daardoor veel betere kwaliteit op.  

‘Geef je donateurs de aandacht die ze verdienen!’