De beste aftersales die je je klanten kunt bieden

Heb jij nog contact met je klanten nadat ze een fiets hebben gekocht? Je denkt dan nu waarschijnlijk meteen aan de gratis onderhoudsbeurt die je je klanten geeft. Is dit echt onderscheidend ten opzichte van de rest? Geef je hiermee je klanten een stukje extra waardering? Wij zijn er van overtuigd dat het structureel oppakken van de aftersales bij fietsenwinkels een toegevoegde waarde is. Waar veel fietsenwinkels het houden bij een gratis onderhoudsbeurt, gaan wij een stapje verder en bellen wij de klanten 2-4 weken na de aankoop om ze nogmaals te bedanken, vragen we hoe de fiets bevalt en verzamelen feedback zodat jij je service kunt optimaliseren. Wil jij onderscheidend vermogen bieden ten opzichte van je (online) concurrenten? Dan is een samenwerking met Call2Know onmisbaar! Wij helpen zowel fysieke als online fietsenwinkels.

Wat zijn de voordelen van onze aanpak?

  • Onderscheidende service zonder dat het je tijd kost
  • Meer mond-tot-mondreclame -> nieuwe klanten
  • Meer verbondenheid met je klanten
  • Inzichten in sterke- en verbeterpunten
  • Klanten komen sneller terug
  • Minder negatieve recensies op internet

Deze fietsenwinkels gingen je voor:



Een 10 voor service

Zou het jouw leven makkelijker maken als je klanten je een 10 geven voor de service? Wil je meer grip op mond-tot-mondreclame en wil je dat klanten hun volgende fiets weer bij jou kopen? Dan is een betrokken aanpak van aftersales essentieel. Alles wat je aandacht geeft groeit en dat is waar wij van Call2Know in geloven. Met onze aanpak hebben we in korte tijd al mooie resultaten behaald bij diverse fietsenwinkels.      

Betrokkenheid voorop

Betrokkenheid staat bij Call2Know hoog in het vaandel. Dit betekent dat wij onze call agents indelen op projecten waar ze interesse in hebben. Alleen mensen die interesse hebben in fietsen bellen voor fietsenwinkels. Door deze betrokken aanpak benutten wij iedereen op zijn kwaliteiten en interessegebied. Dit levert daardoor veel betere kwaliteit op.  

‘Geef je klanten de aandacht die ze verdienen!’