Even voorstellen: Wendy den Heijer

Dit bericht is geplaatst in Call2Know op door .

Vandaag stelt onze Call Agent Wendy zich voor.

Om te beginnen wendy, wie ben je en wat zijn je hobby’s?

Ik ben Wendy den Heijer, ik ben 28 jaar oud en ben opgegroeid in Rijnsburg.

31 maart 2017 ben ik trotse moeder geworden van een zoon en woon sinds eind november samen met mijn man en zoon in Katwijk.

Mijn passie is dansen, ik heb 21 jaar aan twirl gedaan en mag me dan ook trotse Europees kampioen noemen. Naast dansen zwem en lees ik graag. Samen met het gezinnetje het water in duiken is toch wel één van mijn favoriete dingen om te doen. Ik heb graag familie om mij heen en vind het leuk om dan op stap te gaan naar bijvoorbeeld een leuke stad of dierentuin.

Wat voor opleiding heb je gedaan?

De opleiding die ik gevolgd heb is die van sociaal pedagogisch medewerker. Nadat ik deze opleiding had afgerond heb ik 10 jaar met heel veel plezier in de kinderopvang gewerkt. Na de geboorte van mijn zoontje merkte ik dat ik toe was aan een nieuwe uitdaging.

Waarom heb je gekozen voor iets heel anders?   

Ik wilde heel graag iets totaal anders doen dan dat ik al 10 jaar lang gedaan had. Zodat ik mezelf weer kon gaan ontwikkelen en verder kan groeien in mijn sociale vaardigheden. Ik vind het heel erg leuk om met mensen te praten en om ze te kunnen helpen, zodoende ging ik op zoek naar een baan die mij dat kon bieden. En toen ontdekte ik Call2Know. Het leek me ontzettend leuk om mensen blij te maken met dat ene telefoontje waardoor mensen met een goed en blijer gevoel de telefoon weer ophangen.

Hoe ziet je werkdag eruit en wat doe je precies?    

Mijn werkdag begint om 9.00 uur met het opstarten van de computer. Ondertussen bespreek ik even met Luc en Mark de planning van de dag door. Hierbij moet je voornamelijk denken aan de lijsten die ik die dag ga nabellen. Eigenlijk ben ik hier dan vervolgens de hele dag wel zoet mee. Ik bel dan de mensen die op die lijst staan om ze te bedanken voor hun aankoop en om ze te vragen of alles naar wens is. Ik begin mijn werkdag met een lach en hoe meer gesprekken ik gevoerd heb hoe vrolijker ik vaak word.

Wat vind je het leukst aan je werk?

Het leukste aan mijn werk vind ik dat je op een dag veel mensen spreekt en dat ze het oprecht echt leuk vinden dat je belt. Je merkt dat iedereen het kan waarderen dat je even belt om te vragen of alles naar wens is en daar word ik heel blij van.

Nu je bij Call2Know werkt, kijk je dan ook meer naar hoe andere bedrijven te werk gaan op het gebied van aftersales?  

Ik merk zeker dat ik nu ook meer naar andere bedrijven kijk en hoe zij het doen op dit gebied. Vaak genoeg kreeg ikzelf mail met een tevredenheidsonderzoek nadat ik ergens wat gekocht had, alleen reageerde ik daar eigenlijk nooit op. Maar nu ikzelf mensen mag bellen om ze te bedanken voor een aankoop ben ik een stuk kritischer.


Reageren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*