Even voorstellen: Mark van den Broek
23 augustus 2017Vandaag stelt onze accountmanager Mark van den Broek zich voor. Om te beginnen Mark, wie ben je en wat zijn je hobby’s? Ik ben 25 jaar geleden geboren in Voorburg…Lees meer
Vandaag stelt onze accountmanager Mark van den Broek zich voor. Om te beginnen Mark, wie ben je en wat zijn je hobby’s? Ik ben 25 jaar geleden geboren in Voorburg…Lees meer
Deze quiz is bedoeld voor de deelnemers aan de cursus klantloyaliteit. Als je deze nog niet gevolgd heb kun je jezelf hier nog opgeven. Veel succes!
Over under promise over deliver is al veel geschreven. Dit betekent dat je iets belooft en vervolgens betere service verleent dan je beloofd hebt. Stel: je koopt 2 kaartjes voor…Lees meer
Met de customer retention rate (CRR) kun je meten hoeveel klanten er terugkomen in een periode. Je kunt dit scheiden in twee verschillende metingen. Verkoop je producten in een (web)winkel?…Lees meer
Hoe krijg ik meer klanten in mijn fietsenwinkel? Een vraag waar veel ondernemers de laatste jaren steeds meer mee worstelen. Door de opkomst van het internet wordt het aantal bezoekers…Lees meer