Hogere fan engagement door inzet van aftersales

Wat weet je eigenlijk van je supporters? Wat doet jouw club eraan om de supporters het zo veel mogelijk naar de zin te maken? De inzet van persoonlijke aftersales is tegenwoordig onmisbaar. Door supporters te bellen na een bezoek geef je ze nét dat stukje extra waardering wat supporters willen én ook verdienen. Ze besteden immers hun kostbare vrije tijd bij jullie in het stadion en geven ook nog eens (veel) geld uit aan merchandising en versnaperingen. Willen jullie als club écht onderscheidend zijn op het gebied van service? Dan is het noodzakelijk om persoonlijk in contact te staan met je supporters.

Wat zijn de voordelen van onze aanpak?

  • Onderscheidende service zonder dat het je tijd kost
  • Meer mond-tot-mondreclame
  • Meer verbondenheid met de supporters
  • Inzicht in de sterke- en verbeterpunten van alles in en rondom het stadion
  • Supporters komen gedurende het seizoen vaker terug
  • Hogere omzet tijdens de wedstrijden

Een 10 voor fanbeleving

Zou het het clubgevoel sterker maken als je je supporters op een persoonlijke manier kunt bedanken? Zou het de bezettingsgraad goed doen wanneer supporters tevreden zijn over alles in en rondom het stadion? Wil je meer grip op retentie? Dan is een betrokken aanpak van telefonisch contact met je supporters essentieel.      

Van eenmalig bezoek naar trouwe supporter

Iedere thuiswedstrijd komen er weer veel verschillende doelgroepen naar het stadion. Hoe mooi zou het zijn als het percentage mensen dat na een eenmalig bezoek terugkomt terugkomt hoger wordt? Door mensen na te bellen geef je ze het gevoel van waardering wat tegenwoordig overal wordt gemist. Het is algemeen bekend dat mensen graag bij een bepaalde groep willen horen waar ze gewaardeerd worden. Dit is nergens sterker dan bij een voetbalclub! Wij helpen jullie om dat groepsgevoel te versterken.  

‘Geef je fans de aandacht die ze verdienen!’